Автор Тема: Основни етапи в СЕО оптимизацията на един сайт  (Прочетена 58 пъти)

Неактивен Admin

  • Administrator
  • Trade Count: (+12)
  • Hero Member
  • ******
  • Публикации: 1601
  • Остави рейтинг: +37/-0
  • Пол: Мъж
  • За бизнес контакти: SKYPE - magnit426
    • DomBranding
Основни етапи в СЕО оптимизацията на един сайт


СЕО оптимизацията за сайтове, както в България, така и по света е подобна. Независимо дали бизнеса ви оперира в специфична сфера, регион и ниша, то оптимизирането си има базови стъпки, които трябва да се изминат на всяка цена. Именно едни от най-важните от тях ще се опитаме да ви представим тук.

Основни етапи на СЕО оптимизация

-   Анализ на уебсайта, конкуренцията му и темата. Въпреки, че този начален етап е по-актуален за фирмени и новинарски сайтове, както и за онлайн магазини, то добре е всеки уебсайт да го прави. Именно тук СЕО специалиста определя, какъв ще бъде планът му за оптимизиране занапред. Без да бъде оценен самият сайт и как стой сред конкуренцията си, този план не може да се направи!

-   Избор на съобразни и свързани ключови думи. При този етап СЕО оптимизацията навлиза в една от ключовите си начални фази. Тук специалиста събира, проучва и оценява свързаните с дейността на сайта ключови думи и фрази. Така ще може да създаде добра структура на онлайн страниците ви, да генерира шаблони за мета тагове, да вкара уникални текстове и линкове и в крайна сметка да анализира видимостта на продукта.

-   Създаване на широка структура и вътрешно оптимизиране. Широката структура на сайта изисква създаването на оптимизирана целева страница за всяка високо търсена ключова фраза. Това се прави на категории. За средните нискочестотни ключови думи е добре да се използват странични филтрирани страници. Освен това, ако бизнеса има локации на повече от едно място, то уникални страници за всяка локация трябва да бъдат създадени. Относно вътрешното оптимизиране, то цели премахване на грешки в сайта, дублажи, автоматично форматиране, създаване на адреси, филтри, карти и други.

-   Вътрешни линкове и оптимизация на съдържание. Много е важно свързването, чрез вътрешни линкове на страниците от сайта ви. Чрез тях потребителите и най-вече роботите на Гугъл ще могат да преминават от страница в страница на сайта лесно. Ако не се направи тази стъпка за СЕО оптимизацията, то целевите страници може и да не се индексират. Оптимизирането на вътрешното съдържание в един сайт цели създаване на уникални мета тагове, заглавия, описания и ключови думи. Оптимизират се текстовете в сайта, както и заглавията от типа H1 и H2.

-   Подобряване използването на сайта. Тук СЕО оптимизацията цели по-висока ефективност на влизанията в сайта при търсене, като не се отпада от резултатите на търсачките. Стремежа е към повече време прекарано на самият сайт от клиенти. Създаване на съвместимост с мобилни телефони. Лесна навигация и все неща, подобряващи използването на конкретния сайт.

И все пак това е основата за СЕО. За самата оптимизация се изискват още много неща и то направени професионално!


Неактивен stefanovm

  • Trade Count: (0)
  • Newbie
  • Публикации: 4
  • Остави рейтинг: +2/-0
  • Пол: Мъж
    • Открий в Бг - безплатни обяви
Re: Основни етапи в СЕО оптимизацията на един сайт
« Отговор #1 -: февруари 04, 2018, 11:10:40 am »
Браво