Автор Тема: Как да определим цената на домейна?  (Прочетена 103 пъти)

Неактивен Admin

  • Administrator
  • Trade Count: (+12)
  • Hero Member
  • ******
  • Публикации: 1601
  • Остави рейтинг: +37/-0
  • Пол: Мъж
  • За бизнес контакти: SKYPE - magnit426
    • DomBranding
Как да определим цената на домейна?
« -: октомври 04, 2017, 12:33:20 pm »
Как да определим цената на домейна?


Проверката на съкращението е измежду най- ефективните способи. Домейните тип TLD, като .com например, са масови, използвани от години и всеки ден пазара бива залят от нови домейни с това съкращение. Получава се инфлация, което води до спад на цената на домейна.

Ако домейна завършва с GTLD съкращение, като .CLUB или .RACE, тогава домейна ще е в пъти по- скъп. Не само този тип домейни са на разположение едва от три години, но и много хора все още мислят неправилно, че TLD съкращенията са единствения начин да се генерира трафик и няма голям избор на GTLD домейни за продан.

Друг способ е да се използва алгоритъм, с който всички сайтове за покупко-продажба на домейни разполагат. Този алгоритъм ще вземе в предвид броят на буквите, дали има ключови думи, дали е изписан домейна правилно без граматически грешки, дали са използвани съюзи и други критерии, важни за SEO оптимизацията.

Също така е важно да се проверят тенденциите на закупуване на домейни. За какви суми става въпрос, какви са били самите домейни, дали са генерирали трафик преди да бъдат продадени. Лесни ли са за запомняне?

Най- важния фактор е психологическият. Повечето нови бизнеси нямат средствата да си позволят да платят за домейн, който да бъде тяхна запазена марка и за това просто регистрират фирмите си с имена на предварително закупени такива.

Не е от значение дали тези домейни са съставени от истински думи или не, ако те пасват на дейността на фирмата то те могат да я рекламират. Ако домейна е по- стар, то това е един допълнителен плюс. Той най- вероятно е сменил много ръце. Хората все още го помнят като адреса на техен любим сайт и са склонни да дадат шанс и на вас с надеждата, че вие ще им предложите нещо приятно и добре познато.