Автор Тема: Защо е добре да заложим едновременно на SEO и РРС реклам  (Прочетена 20 пъти)

Неактивен Admin

  • Administrator
  • Trade Count: (+12)
  • Hero Member
  • ******
  • Публикации: 1456
  • Остави рейтинг: +36/-0
  • Пол: Мъж
  • За бизнес контакти: SKYPE - magnit426
    • DomBranding
Защо е добре да заложим едновременно на SEO и РРС  реклама?


SEO и РРС реклама не е еднозначен избор, само на оптимизиране или платено рекламиране. Най-добрата маркетингова стратегия е компилация от тези два основни инструмента, чрез които ефективно да повишим популярността на уебсайта си. Ще се опитаме да ви начертаем важните моменти, кога и как именно двете практики се съчетават успешно.

SEO и РРС  реклама за тестване предпочитанията на клиентите – реално погледнато органичното СЕО е бавен процес. За разлика от него  платената реклама, може много бързо да ви даде индикации за предпочитанията на потребителите ви. Така съчетавайки двете практики ще можете да тествате целевите си страници, заглавията, съдържанието и цялостния дизайн на сайта ви.

Експанзия на нови пазари и области – платената реклама, особено в социалните мрежи се насочва целево до най-малкия детайл. От друга страна анализа на СЕО специалистите за „цена на действие“ от потребителите, дава информация удачно ли е да се представяме на избрания нов регион. Така съчетани двете практики ни помагат да разберем, къде е добре да рекламираме и оперираме и къде не!

Изграждане на репутация чрез SEO и РРС  реклама – взаимодействието между платената реклама и органичното СЕО помага да защитите марката си максимално, като изградите авторитет в мрежата. Избраните от Вас ключови думи и фрази се класират максимално добре в търсачките, благодарение на платената реклама. Но СЕО поддръжката помага потребителя да види, отваряйки рекламата желаното и търсено от него съдържание.

Размяна на ключови думи и писането на съдържание – понякога единствено СЕО оптимизация или единствено платена реклама, възлизат доста скъпо. Това е така, защото напипването на ядро от точни и високо търсени ключови думи или е бавно, или пък неефективно. Когато двете практики измерват свързано резултатите от AdWords и тези на търсачката чрез Google Analytics нещата се случват по-безболезнено и финансово и времево. Относно съдържанието и неговото писане – и най-добрата платена реклама няма да ви спаси, ако СЕО съдържанието ви е нискокачествено!

SEO и РРС  реклама за изграждане на мрежа от линкове – показването на платена реклама е добра опция за изграждането на външни линкове. Когато имате ценно съдържание и добре го рекламирате, то утвърдени сайтове няма да ви откажат да се свържат c вашия, защото имат полза от това. Освен това комбинацията на  SEO и РРС реклама изиграва важна роля при обхващането на аудиторията на всички възможни нива и от всички устройства.